از سوی سازمان جشنواره
مقررات بخش مسابقه مواد تبلیغاتی و اطلاع رسانی سینمای ایران بيست و هشتمین جشنواره بين المللی فيلم فجر اعلام شد
مقررات بخش مسابقه مواد تبلیغاتی و اطلاع رسانی سینمای ایران بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از سوی سازمان جشنواره اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی جشنواره ، این بخش در چهار زیر مجموعه مسابقه عکس فیلم، مسابقه پوستر فیلم ، مسابقه گرافیک محیطی و مسابقه آنونس و تیزز فیلم برگزار می شود.
بر پایه این گزارش، در بخش مسابقه عکس فيلم نحوه ارائه به این شرح است :  آثاري که به صورت آنالوگ تهيه شده‌اند ملزم به اسکن تصاوير در فرمت TIF و حداقل 300  DPI  در اندازه 45×30 سانتي‌متر و ارائه نسخه چاپي مرغوب در قطع 30×20 سانتي‌متر از هر تصوير مي‌باشند.
آثاري که به صورت ديجيتال تهيه شده‌اند لازم است با کيفيت 6 مگاپيکسل و با حداقل300 DPI در فرمت JPG يا TIF همراه با نسخه چاپي مرغوب در قطع 30×20 سانتي‌متر از هر اثر ارسال گردند.
همچنین عکاسان ملزم به ارائه مجموعاً شش قطعه عکس، شامل چهار قطعه عکس صحنه و دو قطعه عکس پشت صحنه از هر فيلم مي‌باشند.
در بخش مسابقه پوستر فيلم نیز، اندازه پوستر بايد حداقل  45×60  و حداکثر 70×100 سانتي‌متر باشد. ارايه دو نسخه چاپ افست از پوستر هر فيلم الزامي است و فايل پوستر باید در فرمت TIF با کيفيت 300DPI  در قطع 70×100 سانتي‌متر به همراه پرينت A3 ارایه شود.
ارايه فايل بردهاي تبليغاتي و سردر سينما در فرمت TIF و با کيفيت 300DPI  همراه با پرينت A3 در بخش مسابقه گرافیک محیطی الزامی است و  باید حداکثر طول ‌اثر در فايل ارائه شده يکصد سانتي‌متر باشد.
در بخش مسابقه آنونس و تيزر فيلم نیز ،  آنونس ها بايد در قطع 35 ميليمتري همراه با نسخه ويدئويي (DVCAM) ارائه شوند و تيزرها بايد به صورت نسخه ويديويي (DVCAM) ارائه شوند.
در این بخش یک هیات انتخاب و داوری پس از بررسی آثار به بهترین های هر بخش سیمرغ بلورین اهدا خواهد کرد.
کد خبر: 130-sans-9-ostan    |    تاریخ و زمان انتشار: سه شنبه ، ۱۲ آبان ۱۳۸۸ ، ۰۸:۴۴
Farabi Cinema Foundation
www.fcf.ir